Tuulensuojan kesämökki

Tuulensuojan mökki sijaitsee Koivujärven rannalla

Aamoksentie134, Kiuruvesi

Kiuruveden JHL on hankkinut Tuulensuojan mökin vuonna 1984 jäsentensä virkistyskäyttöön. Mökissä on kaksi makuuhuonetta (vuodepaikat 4+2) sekä keittiö ja oleskelutila. Pihapiirissä on grillikatos, ulko-wc ja rantasauna, jossa peseytymismahdollisuus. Laituri mahdollistaa virkistävän pulahduksen Koivujärven laineisiin. Mökin vuokraan kuuluu myös veneen käyttöoikeus. Mökillä on sähköt ja vesiposti löytyy pihapiiristä. Myös lemmikkien lomailu mökillä on sallittu. Mökkiä kunnostetaan ja ylläpidetään talkoovoimin. Tuulensuojan mökki on vain kesäkäytössä. Vuoden 2022 lumitilanteen vuoksi Tuulensuojaa voi vuokrata  ajalla 13.5.-31.10.

Vuokraushinnat JHL 232:n jäsenille

Arkisin 30 €/vrk

Viikonloppuisin (pe– su) 40 €/vrk

Juhannuksena 50 €/vrk

Viikko (ma-su) 150€

Vuokraushinnat ei jäsenille

Arkisin 60 €/vrk

Viikonloppuisin (pe-su) 80 €/vrk

Juhannuksena 100 €/vrk

Viikko (ma-su) 300 €

Huom! Jäsenet etusijalla mökin vuokrauksessa.

Mökin vuokraaminen

Mökin vuokraus enintään viikko kerrallaan, jotta mahdollisimman moni pääsee nauttimaan mökistämme lomakuukausina. Minimivuokrausaika on kaksi vuorokautta. Mökkivarauksen voi perua maksutta 7 vrk ennen varauksen alkamista.

Jäsenet voivat varata mökin soittamalla mökkivastaavalle tai suoraan kalenterista (ks. kalenteri alla) täyttämällä yhteystiedot ja laittamalla kommenttikenttään jäsennumeronsa. Varauksen jälkeen jäsen saa sähköpostitse varausvahvistuksen ja laskun.

Ei jäsenet voivat vuokrata mökkiä soittamalla mökkivastaavalle ja suorittamalla maksun JLH 232:n tilille. Mökkivuokra maksetaan tehdyn varauksen jälkeen tilille FI 68 51570620 1015 43 ja maksun saajaksi kirjataan JHL 232.

Viitteeksi maksun ​​​​​​viestikenttään tulee kaikkien merkitä vuokrausajankohta. Mikäli teet varauksen vain vähän ennen varauksen alkamista, tulosta kuitti ja näytä se avainta noutaessasi tai ota kuvakaappaus maksusuorituksesta todentaaksesi maksu suoritetuksi. Tuulensuojan mökin mökkivastaava on Ari-Pekka Huttunen, puh. 0500 242 954 (yhteydenotot klo10.00-14.00 välisinä aikoina). Mökin avaimen noutamiseen saat ohjeet mökkivastaavalta.

Käytännön asioita

Mökki on käytössäsi varausajankohdan saapumispäivänä klo 15.00 alkaen aina lähtöpäivään klo 12.00 saakka. Mökin siisteydestä ja kunnosta vastaa varauksen tekijä. Vuokralainen suorittaa itse mökin loppusiivouksen ja huolehtii, että mökki on siinä kunnossa kuin se oli saavuttaessakin.  Jos mökin kunnosta ja/tai siisteydestä on huomautettavaa, ota yhteys mökkivastaavaan mahdollisimman pian. Mikäli varauksen jälkeen joudutaan käyttämään ulkopuolista siivousta, veloitetaan vuokraajalta 60 € loppusiivousmaksu.

Jätehuollon osalta toivomme, että vuokralainen polttaa palavan paperimateriaalin tulipesissä ja laittaa kompostoitavan aineksen kompostoriin (kompostori on mökin takana), muut roskat ulkona olevaan roskasäiliöön. Vuokralaisen tulee loppusiivouksen yhteydessä tyhjentää tulipesät (mikäli sitä ei ole mahdollista tehdä kuumien tuhkien vuoksi, niin seuraava varaaja tekee sen tullessaan). Bio-wc:n tyhjentämisestä ei vuokralaisen tarvitse huolehtia (on kuitenkin tärkeää laittaa kuiviketta käytön jälkeen). Pidetään paikat siistinä ja kunnossa. Näin toimiessamme, kaikilla mökin varaajilla on mukava tulla viettämään vapaa-aikaa ja virkistäytymään. Muistathan ottaa myös mökkinaapurit huomioon lomaillessasi!

Rentouttavia ja virkistäviä kesäpäiviä toivottaen,
JHL 232:n hallitus

Mökin varaustilanne näkyy tässä