Mökki Tuulensuoja

Mökkivastaava

Varaukset Veli-Pekka Kämäräinen puh: 0469375743

Avaimen saa osoitteesta Nivannotko 6

Mökkiä voi varata 1.4 lähtien ja mökki on vuokrattavissa 1.5-31.10.

MÖKKI SIJAITSEE KOIVUJÄRVEN RANNALLA OSOITTEESSAAamoksentie 134, Kiuruvesi

VUOKRAUSHINNASTO:

Ajalla1.5.– 31.10.

Vuorokausi arkena                                30€

Viikonloppuna perjantai – sunnuntai    40€/ vuorokausi (juhannuksena 50 €/vrk)

Maanantaista – sunnuntaihin               150€

Maanantaista – perjantaihin                  80€

Ei jäsenet:

Ark: 40€/ vuorokausi

Viikonloppuisin: 60€/vuorokausi

Huom! Jäsenet etusijalla

Mökin voi perua maksutta 5pv ennen vuokrausajan alkua!

Tilinumero johon mökki maksetaan on FI 68 5157 0620 1015 43,​​​​​​ laita viestiin vuokrausajankohta. Kun olet maksanut vuokran tulosta kuitti ja näytä avainta hakiessasi tai lähetä se sähköpostiosoitteeseen veli-pekka.kamarainen@hotmail.com

Vuokraus heinäkuulla 3 vuorokautta/jäsenperhe, jotta mahdollisimman moni pääsee nauttimaan mökistämme lomakuukautena. Sekävuokrausajankohtana viikonloppuja jäsen ei voi vuokrata kuin yhden. Vuokrausaika saapumispäivästäklo.16:sta – lähtöpäivään klo. 12:sta.Avain haetaan ja luovutetaan henkilökohtaisesti osoitteesta Nivannotko 6. Mökin siisteydestäja kunnosta vastaa varaaja. Jos joudutaan käyttämään ulkopuolista siivousta, se maksaa varaajalle 60€.

Jos mökin kunnosta ja siisteydestäon huomautettavaa ota yhteys Veli-Pekka Kämäräinen

Tuulensuoja on hankittu osastollemme vuonna 1984, jäsentemme virkistys käyttöön. Sitä on vuosien saatossa kunnostettu talkoo voimin. Viimeisin uudistus on ollut sähköistäminen, sit20ennen liitettiin vesiposti, joka on mökin pihalla. Roskahuolto toimii niin, että palavan materiaalin voi polttaa tulipesissä, kompostoriin kompostoitava aines, (kompostori mökin takana) muut roskat ulkona olevaan roskasäiliöön. Näin toimiessamme kaikilla mökin varaajilla on mukavampi tulla viettämään vapaa-aikaa. Tulipesien puhdistaminen: Jos se ei ole mahdollista lähtiessä(kuumat tuhkat) niin seuraava varaaja sen tekee tullessaan. WC on bio-WC, sen tyhjentämisestä ei tarvitse varaajan huolehtia, kariketta pitää muistaa laittaa, jota on wc:ssä. Siis pidetään paikat siistinä ja kunnossa.

MUISTATHAN OTTAA MYÖS MÖKKINAAPURIT HUOMIOON LOMAILLESSASI!

Hyviä ja virkistäviä lomailu päiviä.
Toivoo JHL:n Hallitus.

Mökin varaustilanne näkyy tässä