Mökki Tuulensuoja

Tuulensuojan mökkivastaava

Veli-Pekka Kämäräinen puh: 0406431590

Avaimen nouto henkilökohtaisesti osoitteesta Nivannotko 6

Mökin vuokraus aloitetaan 1.6.2020. Varaukset mökkivastaavalta.

Tuulensuoja sijaitsee Koivujärven rannalla

Aamoksentie134, Kiuruvesi

HINNASTO:

Ajalla1.5.– 31.10.

Vuorokausi arkena                                30€

Viikonloppuna perjantai – sunnuntai       40€/ vuorokausi

(juhannuksena 50 €/vrk)

Maanantaista – sunnuntaihin               150€

Maanantaista – perjantaihin                  80€

Ei jäsenet:

Arkisin: 40€/ vuorokausi

Viikonloppuisin: 60€/vuorokausi

Huom! Jäsenet etusijalla

Mökin voi perua maksutta 5 pv ennen vuokrausajan alkua!

Mökkivuokra maksetaan tilille FI 68 51570620 1015 43.

Viitteeksi ​​​​​​viestiin vuokrausajankohta. Tulosta kuitti ja näytä avainta hakiessasi tai lähetä sp. veli-pekka.kamarainen@hotmail.com

Vuokraus heinäkuulla 3 vrk/jäsenperhe, jotta mahdollisimman moni jäsen pääsee nauttimaan mökistämme lomakuukautena. Huomioithan, että vuokrausajankohtana jäsen voi vuokrata vain yhden viikonlopun.

Mökki on käytössäsi saapumispäivästä klo.16:sta – lähtöpäivään klo. 12:sta. Mökin siisteydestä ja kunnosta vastaa varaaja. Mikäli joudutaan käyttämään ulkopuolista siivousta, veloitetaan varaajalta 60€.
Jos mökin kunnosta ja siisteydestä on huomautettavaa, ota yhteys mökkivastaavaan mahdollisimman pian.

Tuulensuoja on hankittu osastollemme vuonna 1984 jäsentemme virkistys käyttöön. Mökkiä on vuosien saatossa kunnostettu talkoovoimin. Mökille on tehty viihtyisyyttä lisääviä uudistuksia. Sisustukseen on satsattu mm. huonekaluja ja astiastoa uusimalla. Mökillä on sähköt ja vesiposti löytyy pihapiiristä. Laituri ja vene on myös uusittu.

Roskahuolto toimii niin, että palavan materiaalin voi polttaa tulipesissä, kompostoitava aines kompostoriin, (kompostori mökin takana) ja muut roskat ulkona olevaan roskasäiliöön. Näin toimiessamme kaikilla mökin varaajilla on viihtyisää tulla viettämään vapaa-aikaa.

Tulipesien puhdistaminen: Mikäli sitä ei ole mahdollista lähtiessä tyhjentää,(kuumat tuhkat) niin seuraava varaaja tekee sen tullessaan. Bio-wc:n tyhjentämisestä ei varaajan tarvitse huolehtia. Tärkeää on laittaa kariketta, jota on wc:ssä. Pidetään paikat siistinä ja kunnossa.

Muistathan ottaa myös mökkinaapurit huomioon lomaillessasi!

Hyviä ja virkistäviä lomailupäiviä.
JHL 232:n hallitus.

Mökin varaustilanne näkyy tässä